czwartek, 5 lipca 2012

Wakacyjne rozdanie u Immenseness :)

Wakacyjne rozdanie u Immenseness :)

a wszystko pod tym linkiem:  http://immenseness.blogspot.com/2012/06/wakacyjne-rozdanie-u-immenseness.html

Wszystko dokładnie widać dlatego chyba nie muszę po kolei wymieniać :) większość rzeczy jest nowa ale i są takie, które były użyte raz przeze mnie: lakier Lm oraz lakier Rimmel, ubytek znikomy. Biżuteria jest z mojej szkatułki - dołożyłam ją ponieważ nie noszę a może komuś się spodoba :) kolczyki tylko mierzone ale oczyszczone, wisior klucz założony kilka razy. 

Regulamin:
1. Nagrody zostały zakupione tylko przeze mnie.
2. Rozdanie trwa od 24.06.12 do 29.07.12.
3. Nie bierz udziału jeśli nagrody Ci się nie podobają lub jeśli nie odpowiada Ci to, że są tam rzeczy używane.
4. Blogi typowo rozdaniowe nie będą brane pod uwagę. 
5. Osoby, które nie ukończyły 16 lat muszą posiadać zgodę rodzica lub opiekuna.
6. Wysyłka tylko na terenie Polski, ale jeśli mieszkasz za granicą a wyrazisz chęć, nagrody mogę wysłać do Twojego domu w Polsce.
7. Wyniki w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania.
8. Zwycięzcę wybierze maszyna losująca.
9. Na adres czekam 5 dni, po tym czasie losuję inną osobę.
10. Wysyłka w ciągu 7 dni od ogłoszenia zwycięzcy.
11. Zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu.

Warunki KONIECZNE do wzięcia udziału w rozdaniu:
- musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga 1 los.
- napisz konkretnie co Ci się podoba a co byś zmieniła w moim blogu 1 los.
- podaj swój adres mailowy

Dodatkowe losy:
- notka o rozdaniu lub wzmianka w notce, ze zdjęciem oraz linkiem (zakładek 'rozdania' nie uznaję) 2 losy
- dodanie zdjęcia z linkiem przekierowującym w pasku bocznym 1 los
- dodanie mojego bloga do blogrolla 1 los
- moje najaktywniejsze obserwatorki ze screena dostają 2 losy 

2 komentarze:

  1. na pewno weźmiemy udział w którymś rozdaniu;)Zapraszamy tez do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w moim candy. Niedługo wyniki, mam nadzieję jednak, że zostaniesz na dłużej ;)
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń