poniedziałek, 9 lipca 2012

Rozdanie na blogu: Beautyfascination.com

Kolejne rozdanie a w nim do wygrania: paleta cieni do powiek
Sleek MakeUp I-Divine CURACAO!





Regulamin rozdania ‘Wygraj paletę cieni Sleek MakeUp I-Divine CURACAO z www.beautyfascination.com!’
1. Aby wziąć udział w rozdaniu, musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Aby wziąć udział w rozdaniu ‘Wygraj paletę cieni Sleek MakeUp I-Divine CURACAO z www.beautyfascination.com!’ musisz odpowiedzieć na 3 pytania konkursowe, zamieszczone w formularzu poniżej. Odpowiedzi na pytania konkursowe powinny być zawarte TYLKO I WYŁĄCZNIE w formularzu pytań. W razie odpowiedzi w komentarzach poniżej będę musiała usunąć cię z rozdania.
3. Zapraszam osoby pełnoletnie, jak i niepełnoletnie ze zgodą rodziców.
4. Rozdanie ‘Wygraj paletę cieni Sleek MakeUp I-Divine CURACAO z www.beautyfascination.com!’ trwa od 09.07.2012 do 12.08.2012. Wyniki ogłoszę w przeciągu tygodnia. Zwycięzca ma obowiązek podania mi swojego adresu do wysyłki w przeciągu 48h od momentu zakończenia rozdania; w razie braku emaila od zwycięzcy, wylosuję następną osobą.
5. Dodatkowa szansa na zdobycie losów w rozdaniu to: śledzenie mnie na Twitterze (link, klik), Like na Facebooku (klik, klik), Dodanie bloga do blogroll bądź też informacja o moim rozdaniu – wszelkie odpowiedzi umieszcza się również w formularzu odpowiedzi.
6. Oświadczam, iż fundatorem nagród jestem ja i moja karta kredytowa:) Rodzanie jest międzynarodowe, bez ograniczeń miejscowych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz