poniedziałek, 2 lipca 2012

Rozdanie u beaaatka21


Rozdanie oczywiście pod tym linkiem:  http://beaaatka21.blogspot.com/2012/06/rozdanie.html

Warunkiem do wzięcia udziału w rozdaniu jest publiczne obserwowanie bloga. 

Oczywiście każdy może zwiększyć swoje szanse w następujący sposób:

1. Napisać o moim rozdaniu na swoim blogu proszę o kilka słów, zdjęcie nagrody oraz link do mojego bloga(linka do notki )– 3 pkt

2. Zamieścić informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem nagrody w bocznym pasku podaj linka2 pkt

3. Dodać mnie do blogrolla - podaj linka – 1 pkt

4. Zaobserwować mnie na Twitterze  1 pkt 

5. Brać aktywny udział w życiu mojego bloga – 5 pkt


Zgłoszenia w komentarzach proszę o zamieszczanie według tego schematu:



Obserwuję jako - 
E-mail –
Notka na blogu – TAK – link / NIE
Informacja w pasku bocznym - TAK - link / NIE 
Dodałam do blogrolla – TAK – link / NIE
Obserwuję na Twitterze - TAK -  jako ... / NIE 



A w tym rozdaniu do zdobycia są perfumy Oriflame - Petal Quartz


Rozdanie potrwa do niedzieli 15 lipca br.

1 komentarz: