czwartek, 12 kwietnia 2012

Rozdanie na blogu: we-are-beauty.blogspot.com

Witam, dzisiaj supr rozdanie na blogu: http://we-are-beauty.blogspot.com

link: http://we-are-beauty.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

i oczywiście zasady:


Wygrac możecie:
Eyliner Ruby Rose - czarny
Kredka Miss Spoty - zielona
Eyeliner Rimmel - fiolet
Lakier Delia
Lakier Delia
Lakier Ab lines Clear
Paletka cieni
Mój ulubiony błyszczyk L'ambre
Bransoletka

Mam nadzieję, że podobają się Wam nagrody:)


Organizatorem konkursu i fundatorem nagród jest blog we-are-beautiful

Konkurs trwa od 28.03.2012 do 17.04.2012 do północy. Ogłoszenie wyników odbędzie się około 18.04.2012r.
Konkurs jest dla dotychczasowych jak i nowych Obserwatorów mojego bloga, osób mieszkających na terenie Polski, osoby małoletnie proszone są o zgodę rodziców
Wszelkie reklamacje i pytania proszę kierować na adres angelika.schlier@vp.pl
O wzięciu udziału w konkursie decyduje poprawne zgłoszenie wg. poniższego schematu

Zasady:
1. Zostań publicznym obserwatorem bloga (konieczny warunek - 1 los)
2. Dodaj mnie do blogrolla (1 los)
3. Napisz post o rozdaniu, dodaj powyższe zdjęcie i link do rozdania  (3 losy) - post najlepiej tylko o moim rozdaniu.
4. Dodaj powyższe zdjęcie z linkiem prowadzącym do mojego rozdania (2 losy)
5. Polub mojego bloga na FB (1 los)

Formułka zgłoszeniowa:
Obserwuję Cię jako - (nick)
Mail - (mail)
Mam Cię w blogrollu - nie / tak (adres bloga)
O Twoim rozdaniu napisałam - nie / tak (adres posta/strony)
Dodałam notkę na pasku bocznym: nie/tak
Polubiłam na fb: nie/tak jako (imię i pierwsza litera nazwiska)



Wchodźcie i bierzcie udział!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz