niedziela, 15 kwietnia 2012

Prima Aprilisowy konkurs z ZielonymKotem!!

Super rozdanie po linkiem: http://enamourr.blogspot.com/2012/04/prima-aprilisowy-konkurs-z.html


Do wygrania jest bon o wartości 40 zł na zakupy właśnie w tym sklepie. :)



Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
Odpowiedzieć na pytanie: 

Czy podoba Ci się asortyment sklepu ZielonyKot?

Oraz:

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (nie musisz mieć swojego, wystarczy, że założysz konto Google).
2. Podać nazwę, pod jaką obserwujesz mój blog i swój e-mail.
3. Zarejestrować się z sklepie ZielonyKot: KLIK
4. Polubić sklep ZielonyKot na facebooku: KLIK
5. Odpowiedzieć na pytanie: "Co sądzisz o moim blogu?"

Dodatkową szansę na wygraną otrzymasz gdy:

1.  Napiszesz na swoim blogu notkę o moim rozdaniu - 1 los
2. Zamieścisz banner (poniżej wstawię banner) i link do rozdania w kolumnie bocznej na swoim blogu - 2 losy
3. Dodasz mój blog do blogrolla - 1 los

Jeśli spełnisz powyższe 3 punkty, zostaniesz wpisana 4 razy na listę osób, z których generator wybierze zwycięzcę.

Proszę aby zgłoszenie wyglądało w ten sposób:

Obserwuję blog jako:
Mój e-mail:
Odpowiedź na pytanie (odnośnie ZielonegoKota):
Notka o rozdaniu: TAK (link do notki) / NIE
Banner i link w kolumnie bocznej: TAK / NIE
Blog dodany do blogrolla: TAK/ NIE
Odpowiedź na pytanie (odnośnie mojego bloga): 

Konkurs trwa do 22 kwietnia 2012 roku do północy!
Wchodźcie i konkursujcie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz