czwartek, 12 kwietnia 2012

Rozdanie czekoladowe u PysiaPatrysia

Ekstra rozdanie czekoladowe pod tym linkiem:

Oto zasady:


Mam nadzieję, że podoba wam się słodka niespodzianka - czekoladowe rozdanie! :) Sponsorem nagród jest firma Chocolate Company.

Strona na FB  Chocolate Company - KLIK

ZASADY ROZDANIA
1. Czas trwania: 05.04-05.05 (do północy)
2. Ogłoszenie wyników: w ciągu 5dni od zakończenia rozdania
  
3. Udział w rozdaniu mogą brać osoby mieszkające na terenie POLSKI (Osoby niepełnoletnie muszą posiadać zgodę rodziców/opiekunów) 

WARUNEK KONIECZNY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ROZDANIU 
Publiczne obserwowanie mojego bloga 1 LOS
LUB 
Polubienie mojej strony na FB  KLIK 1 LOS 

DODATKOWE PUNKTY 
Dodanie mojego bloga do blogrolla  1 LOS 
Zamieszczenie na swoim blogu notki o rozdaniu  1 LOS
Pomoc mi i zagłosowanie na mnie w konkursie Bobbi Brown KLIK  1 LOS
DO ZDOBYCIA ŁĄCZNIE 5PKT. 
OCZYWIŚCIE WYSTARCZY 1 Z WARUNKÓW KONIECZNYCH ABY WZIĄĆ UDZIAŁ.


W KOMENTARZU NAPISZ
Obserwuję jako:
Mail:
Mam Cie w blogrollu: (tak/nie Jeśli tak to podaj linka do swojego bloga)
Notka o rozdaniu: (tak/nie Jeśli tak to podaj linka)
Info o FB: (tak/nie Opcjonalnie podaj nick)
Info o pomocy w moim konkusie BB(tak/nie Opcjonalnie) 






Wchodźcie i grajcie!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz