sobota, 9 czerwca 2012

majowe rozdanie u aladriela-aladriela.blogspot.com

Uwaga - majowe rozdanie u  aladriela-aladriela.blogspot.com



Miło mi ogłosić pierwsze na moim blogu rozdanie :) Już od jakiegoś czasu chodziło mi to po głowie i w końcu nadszedł ten moment. Chciałabym podziękować wszystkim, którzy są ze mną i wspierają rozwój mojego bloga :)Wybrałam dla Was kosmetyki, które sama lubię i mam nadzieję, że jedna z Was też je polubi.

Nagrody (od lewej):
- olej kokosowy Dabour Vatika 150 ml
- wegańska, naturalna odżywka do włosów Tara Smith 100 ml
- mega krzem - suplement diety na mocne włosy i paznokcie 60 tabletek
- nawilżający żel pod prysznic Vichy 100 ml


I. POSTANOWIENIA
1. Organizatorem i sponsorem  rozdania jestem wyłącznie ja.
2. Rozdanie trwa od 11 maja 2012 do 11 czerwca 2012 do godziny 0.00.
3. Nie przyjmuję zgłoszeń od anonimowych, ani od blogów typowo rozdaniowych.
4. Żeby wziąć udział nie trzeba posiadać własnego bloga, wystarczy mieć konto na gmailu.
5. Wysyłam tylko na teren Polski.
6. Zwycięzcę wylosuje maszyna losująca.
7. Wyniki ogłoszę na swoim blogu do 3 dni od zakończenia rozdania.
8. Zwycięzca jest zobowiązany do napisania maila z adresem do 7 dni od ogłoszenia wyników, po tym czasie (jeżeli się nie zgłosi), losuję kolejną osobę.


II. ZASADY KONKURSU
1. Warunkiem uczestnictwa w moim rozdaniu jest bycie publicznym obserwatorem mojego bloga +1 los
2. Można zwiększyć swoje szanse wygranej przez:

+2 los– dodanie mojego bloga do blogrolla
+2 los– umieszczenie informacji o rozdaniu w pasku bocznym+odnośnik do rozdania
+2 los – napisanie notki lub wzmianki (dodatku do posta) na swoim blogu+odnośnik do rozdania
+1 los - otrzymują najczęściej komentujący, lista top komentujących:
Schemat (umieszczamy go w komentarzu pod tym postem):
obserwuję jako:
email:
blogroll: TAK/NIE
pasek boczny: TAK/NIE
notka: TAK/NIE
lista top komentujących: TAK/NIE

A także urodzinowe rozdanko na blogu http://ana-brises.blogspot.com/2012/05/dzis-bedzie-romantycznie-klimatycznie-i.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz