sobota, 30 czerwca 2012

Konkurs u Vnesi

Zasady konkursu u Vnesi znajdziecie pod tym linkiem: http://vnesia.blogspot.com/2012/05/konkurs-konkurs-konkurs-konkurs-konkurs.html

a oto przybliżone zasady;]::



Nagroda gł
ówna to :

Bon o wartości 50 zł w drogerii internetowej Nocanka. 
Na Produkty jakie sami sobie wybierzecie :) !!
Za przesyłkę nic nie płacicie !!

Przykładowe nagrody :

Paletki Sleeka

jedyne co musisz zrobić to :
1. być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. polubić stronę Nocanki KLIK

Nieobowiązkowe, ale zwiększające szansę na wygraną :

3. Możesz dodać mnie do blogrolla - 3 dodatkowe losy.
4. Możesz napisać o moim konkursie (wstawiając link do konkursu i zdjęcie (jedne z tych ktore dodałam w tym poście) w pasku bocznym) - 4 dodatkowe losy.

Formularz zgłoszeniowy w formie komentarza :
Obserwuję twój blog jako :
Mój mail :
Mam Cię w blogrollu : TAK/NIE
Napisałam o konkursie : TAK + link/NIE
Imię i pierwsza litera nazwiska na FB

tak więc wchodźcie pod link i konkursujcie;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz