sobota, 6 lipca 2013

Wymarzone wakacje z www.dobramoda.pl !!


Moje wymarzone wakacje to podróż w ciepłe kraje,
Na Bahamy na wyspę wyspę gdzie noga nikogo nie staje,
Tak mogłabym spotkać dzikie małpy w pasy,
Jakież ekscytujące i fajne byłyby to wczasy!
Razem z nimi po lianach jak Tarzan bym skakała,
A gdybym nogę rozbiła to wcale bym nie płakała,
Tylko ranę założyła liśćmi leczniczymi,
I dalej bym skakała z uśmiechami ogromnymi,
Później gdy już ręce będą boleć od liany,
A także będą już zmęczone tutejsze orangutany,
Udam się na plaże i będę poznawać zakątki oceaniczne,
Tu glonów oraz kolorowych rybek okazy są całkiem liczne,
Mam nadzieję, że drodze morskiej nie spotkam rekina,
Bo wtedy na pewno zrzedła by Moja mina,
Jednak może i taki żarłacz z ostrymi zębami,
Zaprzyjaźni się i podzieli tajemnymi wodnymi zakątkami!
Taka przygoda to czas gdy uśmiech z buzi nie znika,
Powie to każdy, kto z małpami po drzewach fika,
Więc ja bym chciała taką przygodę przeżywać codziennie,
Na gorącej wyspie lądować co ranek niezmiennie!
Tam nie musiałabym się stroić i wyglądem przejmować,
i w ten sposób swoje marzenia realizować.
Więc na Bahamy już Simone Bikini pakuje,
bo tylko w tym stroju się tam bosko poczuję,
lekko i zwiewnie nic mnie nie ograniczy
na takie wakacje właśnie Moja dusza liczy!



Zgłoszenie do konkursu: DobraModa.pl i wymarzone wakacje. Wygraj 300PLN!

4 komentarze:

  1. Dzięki za udział w moim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pisałaś o wyjeździe na Bahama i od tego czasu na blogu cisza, to coś mi się wydaje, że wygrałaś więcej niż 300 zł i pojechałaś ;)

    Zapraszam na kolejny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog.

    zaoraszam : http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń